Etikettersamhällepolitik
Läst 409 ggr
vallhund
2019-12-08, 19:42

Grattis Finland!

Sanna Marin, 34, blir Finlands nästa statsminister. Det är i praktiken klart efter att Socialdemokraternas partiledning valt henne som Antti Rinnes efterträdare. Hon blir i så fall också den yngsta sittande statsministern i världen. DN:s Philip Teir svarar på tre frågor.

https://www.dn.se/nyheter/varlden/philip-teir-sanna-marin-blir-varldens-yngsta-statsminister/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar. Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt . Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Magi-cat
2019-12-08, 19:56

🌺

Peace
Farwuq
2019-12-09, 06:45

🌺👍

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag. V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland
vallhund
2019-12-09, 14:06

Och den tredje kvinnan, där ligger vi i lä.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar. Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt . Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
KPD
KPD 
2019-12-13, 15:56

Finland är verkligen att gratulera!

Värd för Finland ifokus, samt medarbetare på Buss & spårvagn ifokus och Tåg ifokus
vallhund
2019-12-13, 15:58

😃

Farwuq
2019-12-16, 07:18

😂

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag. V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland
Upp till toppen