Kultur; musik, film, konst

Humorgruppen KAJ i ny musikal

2018-01-29 19:11 #0 av: Magi-cat

KAJ vill hitta nya sätt att uttrycka sig och utmana sig själva med något nytt, något större och längre.

Nu blir det revy vid Vasa teater!

https://svenska.yle.fi/artikel/2018/01/29/humorgruppen-kaj-vi-har-alltid-letat-efter-nya-satt-att-uttrycka-oss-pa

Hjärta "It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life". (Cpt Picard)

Anmäl
2018-01-29 19:15 #1 av: Magi-cat

En kommentar i artikeln var lite kul...

"Åhman och Holmström har ingenting som de vill ändra på angående skolan. Men finskan skulle man gärna ha lärt sig bättre.

- Undervisningen i finska är ju rätt problematisk, men jag vet inte vad man skulle kunna göra för att göra den bättre heller. Det är svårt att lära sig ett språk utan att komma i kontakt med det på något vis och förstå vikten av det. Själv skulle jag nog haft stor glädje av att få det fixat, säger Holmström."

(min markering)

Det tänker nog inte alla i Sverige boende på...

Hjärta "It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life". (Cpt Picard)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.