Övrigt

Oprofessionellt och underligt?

2017-01-12 18:37 #0 av: Sundaychild

https://svenska.yle.fi/artikel/2017/01/11/svensk-bestortning-over-oldrickande-blavita-landslagsledare-underligt

Oprofessionellt och underligt, eller helt okej? Här går svenska och finska åsikterna delade!!

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

Anmäl
2017-01-13 09:38 #1 av: Magi-cat

Där gick åsikterna isär. Glad

Hjärta ""Myths address the fundamental enigmas of our existence and help us try to make sense of our lives..."

Anmäl
2017-01-13 17:36 #2 av: Sundaychild

Det gjorde de - eller så var åsikterna delade Skämtar. Jag har många gånger saknat en "edit" knapp på egna inlägg. Kunde vara bra att ha när man som jag ofta gör "fort och fel". 

Anmäl
2017-01-13 17:41 #3 av: Magi-cat

#2 Du har en edit-knapp! Nere till höger i ditt inlägg står det "hantera". Du kan hantera dina egna inlägg max en timme efter publicering. Längre på sajter där du är medis. Skämtar

Själv gör jag fort och fel för jämnan, tycker jag....Somnar

Hjärta ""Myths address the fundamental enigmas of our existence and help us try to make sense of our lives..."

Anmäl
2017-01-13 17:43 #4 av: Sundaychild

Woohoo - tack för det tipset. Man lär så länge man lever!!!

Anmäl
2017-01-13 17:44 #5 av: Magi-cat

Tummen upp

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.