Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 677 ggr
Magi-cat
5/18/16, 5:02 PM

Vill du bli ny sajtvärd här?

Hej!

Jag tycker inte jag hinner med sajten som jag borde och undrar därför om någon annan känner sig manad att ta vid?

Du bör ha varit aktiv här en tid. 

Skicka ett litet pm till mig om du tycker det låter intressant!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
KPD
5/19/16, 9:10 AM
#1

Hur din livssituation ser ut och vad du hinner med eller ej, kan endast du själv svara på, men jag anser, att det är viktigt att ha en realistisk målsättning. Medan vissa sajter på Internet har tusentals medlemmar och kan jämföras med mässor och konferenser, är andra mindre och kan jämföras med kaffebordet på en arbetsplats. Denna sajt tillhör snarare den senare kategorin, även om dörren alltid står öppen för den som vill hälsa på eller bli medlem. Det är viktigt att begrunda detta, när man tänker på sajtvärdens roll. Än en gång, jag vet inte hur din livssituation ser ut, men jag har då inte upplevt att du skulle vara otillräcklig för vår sajt. Det är viktigt, att inte lägga ambitionsnivån på en i förhållande till sajten orimlig nivå. Till den stora mässan bjuder man in talare och hoppas att många ska lockas dit. Vid kaffebordet småpratar man och har trevligt tillsammans. Visst kunde vi vara fler här, men det är inte sajtvärdens fel, att vi inte är det.


Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

Magi-cat
5/19/16, 9:26 AM
#2

Tack, det var snällt sagt! 🌺

Jag tycker också vi har trevligt tillsammans vid kaffebordet och att sajten är som en lugn oas där man kan andas frisk finsk luft. (Och äta grisar och örfilar till kaffet. 😃)

Med detta vill jag säga att jag trivs verkligen här, men tycker som sagt inte att jag hinner med riktigt som jag borde.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
5/19/16, 2:53 PM
#3

Jag är mycket nöjd med sajtvärden och att kunna titta in på lite kaffe, grisar och örfilar 😃❤️

Magi-cat
5/19/16, 3:03 PM
#4

Hela kostcirkeln! 😃Välkommen på go'fika! 🎂

Tack Nefer! ❤️🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

KickiG
5/20/16, 7:16 AM
#5

Jag är också mycket nöjd med sajten och kaffebordet. *dukar fram en morotskaka för att fylla vitaminbehovet hos oss*

Men jag ser ju att vi andra kunde kanske ta och skärpa oss lite grann. Här tittar jag synnerligen strängt på mig själv, för jag har massa idéer men får inte tummen ur.

Av de 15 inlägg som syns där i balken till vänster är 2 st startade av annan medlem än Magi-cat. Det är ju inte så svårt att kopiera in en intressant nyhet, eller hur? Och det räcker med att du tycker den är intressant, man behöver ju inte fundera om det är tillräckligt intressant för att intressera alla. Det är ju så pratet vid kaffebordet fungerar. Vissa ämnen får två meningar, andra ämnen diskuterar man under hela veckan.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

[NeferNefer]
5/20/16, 8:00 AM
#6

Håller helt med KickiG! Vi andra kan ju faktiskt också skriva 👍

Annons:
KPD
5/20/16, 9:31 AM
#7

#5 Även jag skulle kunna göra mer. En förändrad arbetssituation har medfört, att jag inte har haft så mycket tid som jag hade hoppats, men det främsta skälet är nog, att jag ofta ställer för höga krav på mig själv. Nu ska jag försöka ta mig samman och skriva artikeln om Finlands Ortodoxa kyrka. Förhoppningsvis ska jag få den klar till halvårsskiftet.


Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

Magi-cat
5/20/16, 10:07 AM
#8

Det var inte meningen att ni skulle känna några krav. 🙂🌺

Så där är det för oss allihop, ibland måste man prioritera annat och det finns ett liv utanför iFokus

Jag har också en väldig massa saker jag skulle vilja skriva om och fördjupa mig i, här och på andra ställen, men det kräver lite mer än jag kan ge, känns det som. Ibland är det också saker på iFokus som tar energi.

Sajtvärden är viktig för hur en sida fungerar och även för, hur ska jag säga, "klimatet" för hur många som vill skriva.

Men är det så ni tycker det så fortsätter jag, tillsammans med er 🌺, ett tag till.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

KPD
5/20/16, 11:17 AM
#9

#8 Jaaaaa!!! Fortsätt!!!


Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

[NeferNefer]
5/20/16, 11:39 AM
#10

Tjohooo!! 🌺🎈🥳

KickiG
5/20/16, 2:12 PM
#11

Hurraa! Vi gillar vår kissekatt!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Magi-cat
5/20/16, 2:39 PM
#12

Ni är då för söta. ☺️🐱🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: