Annons:
Etiketterresorsevärdhetervärldsarväventyr
Läst 1017 ggr
Magi-cat
2016-04-30 08:27

Finnair - renaste flyget!

Det var ju trevliga nyheter: Finnair ger minsta miljöpåverkan avseende koldioxid enligt brittisk studie.

"Finnair perform best due to the age and type of its planes, the routes it flies and the overall number of connections it offers,” says Frederik Dahlmann, of Warwick Business School in Coventry, UK who conducted thestudy. “Plus it is probably among the most advanced when it comes to accounting for and managing its emissions over time.”"

http://www.goodnewsfinland.com/uk-study-finnair-cleanest-airline/


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Farwuq
2016-04-30 11:47
#1

🌺

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Sundaychild
2016-05-02 18:20
#2

I fråga om flyg är jag jäkligt konservativ. Flyger alltid med Finnair om det bara är möjligt!!

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

KPD
2016-05-02 18:24
#3

Trevligt! Jag flyger gärna med dem, men tyvärr medför deras biljettsystem, att jag oftare flyger med SAS. Flyger jag med SAS blir det inte dyrare att köpa två enkelbiljetter än en tur och retur, men med Finnair kostar två enkelbiljetter mer än en tur och retur. Detta är förmodligen ett litet problem för de flesta, men jag vill köpa biljetten så snart jag är säker på tidpunkt. Om jag reser av en anledning, men också hoppas hinna hälsa på en vän, kanske jag vet när jag ska åka dit innan jag vet hur länge jag kan stanna.


Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

Upp till toppen
Annons: