Annons:
Etiketterifokussajtenmedlemspresentation
Läst 663 ggr
Magi-cat
2015-09-30 16:48

Månadens medlem: Maxflickan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Maxflickan är vår nyaste Medarbetare här på Finlandssajten och det är mycket roligt och givande att få ha henne här!  Tack för att du ställde upp på en liten intervju, Maxflickan! 🙂🏆 Vad bra att du hittade hit, tack till din katt!🐱

(bild från fotolia.com, tillåten på ifokus)

Har du alltid bott i Finland?

1. Yes, vad jag vet av :) Nej, skämt åsido, jag bor också en del av av året i Sverige.

Hur hittade du hit till sajten?

2. Jag skulle skaffa en till katt och sökte info om hur man introducerar två katter. Sedan hittade jag flera intressant sajter och stannade kvar.

Vad betyder vänskapen mellan Finland och Sverige för dig?

3. Hmmm… Det är ingen lätt fråga…  Relationen mellan våra länder beskrivs ju ofta som en syskon relation där Sverige är storebror och Finland lillebror. Det stämmer ganska bra in på hur jag ser det.   Jag gillar Sverige. Om det inte gäller ishockey :) Then you are going down.

Har du några favoritställen i Finland du vill tipsa om?

4. Hangö! Åh, vad det är vackert på sommaren. Besök det om ni har chansen. Insup naturen och lär er lite mer om Finlands historia.

Vilka intressen har du?

5. Mina katter :) Djur i allmänhet, så länge de har päls . Deckare, både i bok och tv form. Fotografi.

Du är också engagerad medlem på Multikulturellt. Vad betyder det multikulturella för dig?

6. Det betyder mycket. Det betyder att samhället som vi ser idag består av många olika kulturer. Alla människor har en rätt till sin egen kultur, det är ett av vårt arv. Och ingen har rätt att säga åt oss att ignorera vårt arv eller var vi kommer ifrån.

Om du fick önska något för framtiden, vad skulle det vara?

7. Att min systerson ska få växa upp i en värld där vi har insett att alla har ett lika värde och vi slutat bete oss som idioter . (Och att jag någon gång i framtiden kan skaffa en till katt)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

  • Redigerat 2021-08-31 17:16 av KPD
Annons:
MaxFlickan
2015-09-30 17:10
#1

Haha :) Mozart säger varsågod.

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

Farwuq
2015-09-30 18:53
#2

Grattis!

🤗🌺

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[NeferNefer]
2015-10-01 18:49
#3

Härligt, MaxFlickan!! 🌺🎈😃

Upp till toppen
Annons: