Annons:
Etikettdagens
Läst 987 ggr
Ford -57
10/11/14, 11:19 AM

Frukost

Morjens. Nu e frukostägget å mackan me java avklarad, likaså melodikrysset, lätt som vanligt👍 Gråväder är d idag åxå,d blir lövkratting idag medtror jag. Hur har ni andra det?🙂

Annons:
Ford -57
10/11/14, 5:45 PM
#1

Nähä, ingen som har d på någe vis här heller, jaja så kan d ju va.😴

KickiG
10/11/14, 7:22 PM
#2

Stackarn, har du varit här helt ensam? Jag har städat, läst, haft kompis på besök, långpromenerat med hunden och nu finns det en massa annat jag borde göra istället för att sitta här.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Ford -57
10/11/14, 8:31 PM
#3

#2😃

[JeanetteK]
10/12/14, 11:23 AM
#4

Igår hade jag en dag utan dator. Nästan… Såna dagar måste man ha ibland. Nu sitter jag och gömmer mig i mitt rum medan sonen och maken pluggar fysik. Utanför fönstret skiner solen och det spatserar lite höns och ankor nere på gräset. En av katterna ligger och lurar på dom. Han är fortfarande ung och har inte blivit riktigt avskräckt av tuppen än. Oj, nu fick sig katten en riktig nypning av en anka. Haha, här är det dramatik på hög nivå utanför fönstret. 😃

Ford -57
10/12/14, 8:47 PM
#5

#4 Om solen lös tycker jag du skulle ha gått ut i friska höstluften, här uppe har d varit grått å regn hela dan,jag va ute å gick en sväng ändå i regnet å fick se bakbena på en älg iaf.

Magi-cat
10/12/14, 10:03 PM
#6

…och nu är det kväller…Har haft fullt upp, utan iFokus, den här helgen.

Svampplockning och en hel del annat smått och gott på programmet…

Höstlöven har singlat i snabb takt så nu är många träd nästan avlövade. Det är oundvikligen så att vi går mot mörkare tider…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[JeanetteK]
10/13/14, 9:51 AM
#7

#5 Jag var ute nästan hela dagen! Jättehärligt.☀️

#6 Härligt med svampplockning!

Upp till toppen
Annons: