Annons:
Etiketterkulturmusikfilmkonst
Läst 3030 ggr
KPD
6/18/14, 10:54 PM

OnePiece

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

OnePiece fanns en tid i finska flaggans färger.


Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

Annons:
KPD
6/18/14, 10:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

OnePiece.


Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

[T-Johan]
6/19/14, 12:26 PM
#2

Ja men HALLÅÅÅÅÅ! Ni är ju bara för roliga! Örlogsflaggan har väl tre tungor???? Varför är den mittersta tunga borttagen?

Magi-cat
6/19/14, 7:27 PM
#3

Söt bild. 🙂

Men jag måste fråga för ordningens skull: finns det tillstånd att lägga in den här? (upphovsrättslagen)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

KPD
6/23/14, 4:12 PM
#4

#3 Det är möjligt, att du har ett ansvar för vilka bilder som visas här, men jag finner det minst sagt anmärkningsvärt, att du ställer frågan i själva tråden. Låt oss anta, att OnePiece inte skulle ha gett tillstånd, skulle jag då skriva i tråden att jag hade begått ett upphovsrättsintrång?

Jag rekommenderar, att du i sådana fall skickar ett pm, och jag rekommenderar, att du, när du får en gåva, tar givaren avsides och frågar om givaren har betalt den eller stulit den. Det kan så lätt bli dålig stämning, om du misstänkliggör en gäst inför alla andra.

För att till sist besvara din fråga: Ja, OnePiece samtycker till att bilderna visas här.


Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

[T-Johan]
6/23/14, 9:02 PM
#5

Det är nog som du skriver KPD. Men Maggi får väl justera det lite vid sidan av. Maggi kanske blev lite överrumplad för det är ju fotas, nästan uteslutande privata bilder här på Finland. Så upp med fler bilder med finsk anknytning.

Upp till toppen
Annons: