Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 704 ggr
KPD
2017-09-22 09:11

KPD - ny sajtvärd

"Nya kvastar sopar bäst", lyder ett talesätt. Det kommer dock inte att prägla, att jag nu har övertagit uppgiften att vara Sajtvärd. I stället kommer jag att ta avstamp i ett annat uttryck: "Man ska inte reparera det som inte är trasigt." Magi-cat har på ett utomordentligt sätt ansvarat för denna sajt. Jag vill därför börja med att tacka henne för hennes tid som Sajtvärd. Det är min förhoppning att jag ska bli en värdig efterträdare. Till att börja med kommer det nog inte att märkas någon större skillnad, men det är min förhoppning att jag nu ska ta mig samman och skriva de artiklar som jag länge har tänkt skriva. Kanske kommer jag också att fundera litet över gruppindelningen. Till jul kommer det att bli en skillnad. Jag tillhör dem som fortfarande skiljer mellan advent och jul. De olika perioderna har var och en sin innebörd och sin charm. Det dröjer inte länge förrän julmusten dyker upp i butikerna, men julskyltningen här kommer inte att ske före fjärde advent. Det är min förhoppning, att alla Medarbetare vill stanna kvar och fortsätta att bidra till att denna sajt är vad den är. Jag ser dock ingen anledning till att man kvarstår som Medarbetare, om man inte ens loggar in på lång tid. Har man inte hört av sig på två år, kanske intresset inte är så stort för sajten. Då är min tanke att medlemmen i stället får behörighet som artikelförfattare. Det ger en möjlighet att komma tillbaka utan att man under tiden står som ett av sajtens ansikten utåt.


Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

Annons:
Magi-cat
2017-09-22 09:29
#1

Tack KPD! 

Det behövs nya kvastar ibland! 😃 Finlands-sajten (som ligger mig varmt om hjärtat) fortsätter i goda händer med bra ledning.

Lycka till! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Farwuq
2017-09-24 10:15
#2

😃🌺

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[NeferNefer]
2017-10-01 20:05
#3

Lycka till 🌺

Upp till toppen
Annons: