Annons:
Etiketterifokussajtenmedlemspresentation
Läst 613 ggr
Magi-cat
11/5/16, 9:42 PM

Månadens medlem; Sundaychild!

Sundaychild är vår nyaste Medarbetare här på sajten! Hon har redan varit med ett tag, så det är verkligen på tiden att hon får en riktig presentation. Så - här är den, i form av några frågor som Sundaychild svarat på, sedan får ni läsare fråga vidare själva!

Tack Sundaychild för du ställer upp och allt vad du tillför! 🌺🎁🎂

Här är frågorna med Sundaychild's svar:

Bor du i Finland eller Sverige?

Jag bor i Finland, född och uppvuxen i Österbotten men flyttade som 18-åring till södra Finland och har hållit till där sedan dess.

Hur hittade du hit till sajten och vad tycker du hittills om att vara Medarbetare?

Jag surfade runt på någon annan iFokus sajt som jag hittade via sökmaskin, och sedan märkte jag att det fanns en egen sida om Finland - och det kändes ju aktuellt för min del.

Vilka intressen har du?

Jag geocachar ganska aktivt tillsammans med min man, försöker hinna läsa någon bok då och då (gärna deckare) och älskar god mat - dock inte att göra den själv Skrattar.

Har du några djur?

Japp, vi har en 11-årig katt, som är mycket social och pratsam, och som förstår det mesta man säger till honom. Annars påminner han mest om katten Gustaf, äter och sover.

Vilka platser att besöka i Finland skulle du vilja tipsa om? Vilka besöker du helst själv?

Jag har väl tjatat om att Finland borde satsa mer på marknadsföring inom turismen i diverse trådar - det finns massor av trevliga ställen att se och besöka i Finland. 

Jag skulle nog börja med vår underbart vackra Åboländska skärgård, tycker det borde ordnas mera turist"happenings", men man kan nog komma och besöka den också helt på egen hand. Hoppa på en förbindelsebåt, cykla, hyra en kanot och paddla runt… Med rötter i Vasa tycker jag ju nog att också Österbotten med sina vida slätter - Finlands Pampas - är värt ett besök. 

I somras var jag själv första gången till Kalajoki - långa sandstränder och dyner, ett helt underbart paradis som jag inte ens visste om. Också utanför Björneborg finns det långa sandstränder och surfing för den som är intresserad. Sedan finns det hur mycket musikfestivaler som helst, rock-, klassiskt-, jazz - you name it! Välkomna!!!

Kan du prata både finska och svenska?

Ja.

Avslutningsvis: Säg vad du vill!Glad

Tack för förtroendet, ska försöka vara aktiv Medarbetare och ta upp aktuella ämnen.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

  • Redigerat 8/31/21, 5:18 PM av KPD
Annons:
Farwuq
11/6/16, 10:00 AM
#1

🎂 🌺

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Magi-cat
11/7/16, 10:13 AM
#2

Kan du sätta in en bild på kissekatten? 🙂🐱


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Sundaychild
11/7/16, 6:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Kissekatten är en mysig liten sak på en 7-8 kg med mycket personlighet. Här kommer en bild.

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

Sundaychild
11/7/16, 6:16 PM
#4

Bilden skulle egentligen vridas 90 grader medsols, men mina tekniska färdigheter tog tydligen slut just där. Ni får väl vrida på datorn/tabletten/huvudet istället… 🤓

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

Magi-cat
11/7/16, 6:20 PM
#5

Wow! Oh vad mysig kisse! 😍🐱


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Farwuq
11/8/16, 6:18 AM
#6

Gosig kisse.
🐱

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Upp till toppen
Annons: