Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Dagens Evenemang Om sajten och ifokus Bilder och videor Finland, allmänt Historia Humor Kultur; musik, film, konst Litteratur Mat och dryck Mumin! Naturen, växter och djur Samhälle och politik Resor, sevärdheter och äventyr Språk Vetenskap och uppfinningar Åland! Övrigt Off Topic
Off Topic

Någon som bor nära Lovisa?

2016-05-08 19:58 #0 av: Annabellami

hej är det någon här som bor i Lovisa? själv bor jag inom Lovisa i en lite by som heter Liljendal. ni kanske inte har hört talas om den. men den finns haha..

skulle vara kul att få veta om någon bor mot de här hållet :D. skriv gärna då.. Gapskrattar

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vänner du har.bryt ej vänskapen mellan er
Anmäl
2016-05-09 07:45 #1 av: Magi-cat

Hej! Kul att du hör av dig från Lovisa-trakten!

Hoppas någon svarar som bor åt ditt håll!

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2016-05-09 16:17 #2 av: Annabellami

Hoppas det.. Vinkar

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vänner du har.bryt ej vänskapen mellan er
Anmäl
2016-05-09 19:12 #3 av: KickiG

Jag bor i Borgå, jag. Vinkar

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2016-05-09 20:47 #4 av: Annabellami

#3 Ohh vad kul! min mamma bor i borgå så jag bor halft där o hemma i Lovisa. Kul :D Skrattar 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.