Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Dagens Evenemang Om sajten och ifokus Bilder och videor Finland, allmänt Historia Humor Kultur; musik, film, konst Litteratur Mat och dryck Mumin! Naturen, växter och djur Samhälle och politik Resor, sevärdheter och äventyr Språk Vetenskap och uppfinningar Åland! Övrigt Off Topic
Naturen, växter och djur

Vackert norrsken över Österbotten

2015-10-08 10:46 #0 av: MaxFlickan

"

Vilket fantastiskt norrsken onsdagskvällen bjöd på. Tack för alla fina bilder vi fått in - kolla in dem i galleriet här! 

Natten till onsdag syntes norrskenet i hela landet. Också onsdag kväll bjöd på en fantastisk ljusshow."

http://online.vasabladet.fi/Artikel/Visa/78369

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

Anmäl
2015-10-08 10:57 #1 av: VSK

Och jag missade ju det som vanligt i min hemtrakt Storgråter. Massor med fina bilder på fejjan överallt om detta norrsken som syntes "överallt".

Nu skrev jag på fel sajt och om fel land, men ville bara dela med mig av det jag missade. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen.

Anmäl
2015-10-08 11:00 #2 av: Farwuq

Sådan får vi inte se i Skåne.

Ledsen

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2015-10-08 11:00 #3 av: MaxFlickan

#1 Jag  såg det för en gångs skull! Men var utan kamera, förstås..

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

Anmäl
2015-10-08 11:00 #4 av: Magi-cat

Oj så fint! Såg inte heller något, det var lite mulet.

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2015-10-08 11:03 #5 av: VSK

Draken, du får flytta uppåt landet Får idé

Det finns mer grottor här oxå Glad

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen.

Anmäl
2015-10-08 11:07 #6 av: Farwuq

Skrattar

Jag stannar nog söder om gamla riksgränsen. Det är här jag hör hemma; Sverige är främmande territorium för mig.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.