Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Dagens Evenemang Om sajten och ifokus Bilder och videor Finland, allmänt Historia Humor Kultur; musik, film, konst Litteratur Mat och dryck Mumin! Naturen, växter och djur Samhälle och politik Resor, sevärdheter och äventyr Språk Vetenskap och uppfinningar Åland! Övrigt Off Topic
Evenemang

Livia Fränkel, Arbis föreläsning

2015-08-24 14:14 #0 av: MaxFlickan

Alla ni som bor i Finland, runt Österbotten med omnejd,borde anmäla er till denna föreläsning!

Det är Livia Fränkel, överlevare från Auschwitz-Birkenau och arbetsläger i Hamburg som berättar om sitt liv.

https://www.opistopalvelut.fi/vasa/course_sv.asp?tietuenro=3096

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

Anmäl
2015-08-24 15:03 #1 av: Magi-cat

Så viktigt att de berättar! Blomma

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2015-08-24 15:24 #2 av: MaxFlickan

Är anmäld, ska bli verkligen intressant!

#1 Glad

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Anmäl
2015-08-24 17:33 #3 av: Magi-cat

Tummen upp

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2015-08-24 19:14 #4 av: KPD

#2 Hoppas att du vill berätta om föreläsningen, när du har varit där.

Medarbetare på Finland ifokus, Buss & spårvagn ifokus och Tåg ifokus

Anmäl
2015-08-24 20:21 #5 av: MaxFlickan

#4 Det ska jag göra! Kan hända det tar nån dag då jag börjar jobba natt sen efter föreläsningen, men berättar sen när jag ä ledig och utsövd :)

Anmäl
2015-09-08 23:36 #6 av: MaxFlickan

Åh, vilken bra föreläsning! Kunde inte vara på riktigt hela då det drog ut på tiden och jag skulle i jobb, men jag tror och hoppas att jag hörde det viktigaste.

Ett sammandrag kommer senare då jag har tillgång till min egen dator.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.