Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Dagens Evenemang Om sajten och ifokus Bilder och videor Finland, allmänt Historia Humor Kultur; musik, film, konst Litteratur Mat och dryck Mumin! Naturen, växter och djur Samhälle och politik Resor, sevärdheter och äventyr Språk Vetenskap och uppfinningar Åland! Övrigt Off Topic
Övrigt

21 anledningar att älska Finland!

2015-06-21 07:39 #0 av: Magi-cat

Häftigaste Heavy Metal-banden och flest saunas per capita och 19 andra goda skäl att älska Finland! (fina bilder)

http://www.visitfinland.com/article/greatest-things-about-finland/

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2015-06-21 08:31 #1 av: T-Johan

21 skäl???
Det behövs varar ett skäl, Magi.

I mitt fall är jag ingift i En finsk släkt.

Anmäl
2015-06-21 08:37 #2 av: Magi-cat

GladTummen uppBlomma

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2015-06-23 00:26 #3 av: [Torpedtass]

Jag är finsk, finska föräldrar men född i Sverige. Jag skulle så gärna vilja flytta till Finland men finns mycket som stoppar det.

"I will always be me but if me fails I will be I so in the end I will always be me"

Anmäl
2015-07-23 10:00 #4 av: Magi-cat

Ballong

Anmäl
2015-08-03 12:16 #5 av: KPD

#0 Visst finns det många skäl att älska Finland. Jag höll inte med om alla på listan, men å andra sidan kan jag komma på andra. Glad

Medarbetare på Finland ifokus, Buss & spårvagn ifokus och Tåg ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.