Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Dagens Evenemang Om sajten och ifokus Bilder och videor Finland, allmänt Historia Humor Kultur; musik, film, konst Litteratur Mat och dryck Mumin! Naturen, växter och djur Samhälle och politik Resor, sevärdheter och äventyr Språk Vetenskap och uppfinningar Åland! Övrigt Off Topic
Övrigt

Memma-foto-tävlingen!

2015-04-11 18:18 #0 av: Magi-cat

Det var inte så många som vågade utmana ödet i memma-foto-tävlingen, men två väldigt fina och representativa foton fick vi in! Tummen upp

Jazz-bass:

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2015-04-11 18:19 #1 av: Magi-cat

Och Rita-S:

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2015-04-11 18:21 #2 av: Magi-cat

Det är svårt att välja ut någon av dem så vi har nu äran att utnämna båda två till segrare!

Grattis Jazz-bazz och Rita-S och tack för era bidrag! (Hoppas memman smakade bra, nu är det ett år tills nästa gång!)

PresentPokalBlommaBallongTårta       PresentPokalBlommaBallongTårta       PresentPokalBlommaBallongTårta

Anmäl
2015-04-11 18:54 #3 av: Rita-S

Men tack :D I och med att jag är värd har jag ju automagisk insider, så jag kommer bjuda ur guldmyntsshoppen en månads insider till första medlem på sajten som inte redan har som tjoar grattis åt mig i tråden ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2015-04-11 19:19 #4 av: Magi-cat

Vad snällt av dig! Kramas

Då lovar jag detsamma till nästa efter det!

Anmäl
2015-04-11 20:38 #5 av: JazzBass

Tack tack för den delade förstaplatsen! Glad Jättefin påskbild förresten i inlägg #2. Glad

Angående memman så kan jag varmt rekommendera Kymppi 10, och speciellt om man vant sig med lite socker är den helt sockerfria riktigt bra också. Till och med fri från sötningsmedel. Malten är ju rätt söt i sig, så det var inte så jättestor skillnad från den sötade.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2015-04-12 09:47 #6 av: KickiG

Grattis till vinnarna!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2015-04-12 13:45 #7 av: Magi-cat

#5 Tack för tipset! Tror väl inte den går att få tag på i Sverige, men man kanske får göra en åktur....

Anmäl
2015-04-13 09:59 #8 av: TjockaBerta

Jag kan inte annat än skratta när jag ser bilderna men bra kämpat och grattis till er båda :)

>>>Malum domesticum<<<

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.