Dagens

Vändagen

2015-02-12 08:55 #0 av: Magi-cat

14 februari är det dags för Vändagen, eller Alla Hjärtans dag, eller Valentin-dagen.

Rosor till er alla på vändagen!

BlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlomma

Berätta gärna om firandet i Finland! Glad

http://finland.ifokus.se/articles/5395bd588e0e7418d7003453-kvarkens-varldsarv?discussions-1

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2015-02-12 10:01 #1 av: KickiG

Jag måste säga att jag varken under mina år i Stockholm, eller här i Finland en enda gång skulle ha upplevat att någon firade vändagen på något speciellt sätt. Är det bara jag och mina vänner som är sådana?

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2015-02-14 08:06 #2 av: Magi-cat

Ha en trevlig vändag!!!

HjärtaBallongBlommaHjärtaBallongBlommaHjärtaBallongBlommaHjärtaBallongBlommaHjärtaBallongBlommaHjärtaBallongBlomma

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2015-02-14 11:19 #3 av: Ford -57

Kramas Blomma Tack det sammaBlommaKramas

BlommaHjärta Och trevlig Alla Hjärta dag till alla från jagHjärtaBlomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.