Annons:
Etikettövrigt
Läst 966 ggr
Magi-cat
2014-12-28 16:54

Gott Nytt 2015

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk att snart är det här året till ända och vi firar in 2015!

Berätta gärna om era år, om förväntningar, förhoppningar och firande!

Gott Nytt År från oss alla på sajten till er alla! 🤗🏆🎈

_(bild från www.publicdomainpictures.net)_


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Farwuq
2014-12-29 16:44
#1

Jag hoppas att jag fortfarande ska kunna orka gå till jobbet, jobba 75% och att jag ska orka träna lite mer än jag gör nu. Jag hoppas också att smärtorna ska hålla sig i schack .

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Candy123
2014-12-29 18:23
#2

Året som gått har varit riktig kul har gått på flera kurser tillsammans med Boss (vår ena hund) har inga strora mål annat än att fortsätta träna agility. Här blir det ett lung firande utan raketer då Boss är skotträdd

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

KickiG
2014-12-30 08:16
#3

2014 har varit ett normalt år på det stora hela. Några snuttjobb. Nu en lite längre tidsbestämd anställning som lärare, och efter maj får vi se igen vad som sker. Min hund Lime flyttade till mig i slutet av 2013, men hon blev officiellt min i januari 2014. De senaste månaderna har min fot krånglat med mig, så det har varit lite tråkigt.

Av 2015 önskar jag… att få foten i skick så jag äntligen kan gå en långpromenad med hunden och inte bara hasa runt kvarteret och betala andra människor för att promenera med henne. Att jag ska få flytta till tvårummaren jag tittat på, och att området är så trevligt som det verkar.

Framför allt att släkt och vänner ska få fortsätta vara friska och glada.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

[JeanetteK]
2014-12-31 12:27
#4

Jag ser fram emot 2015! Nyårsafton idag och vi ska bara vara hemma och äta gott och ha det bra! Det känns mysigt. Även sonen blir hemma och det känns extra bra.

TjockaBerta
2014-12-31 17:17
#5

Under hösten har jag gått ner 5 kg och jag hoppas på att gå ner 5 till under våren. Sen får jag se där ifrån.

>>>Malum domesticum<<<

Ford -57
2015-01-01 20:25
#6

                                   🎂GOD FORTSÄTTNING PÅ NYA ÅRET🎂

            Ja d ska bli intressant å se va 2015 har i sitt sköte, man får se d som:                                                                                                                                      

                                               👍Nytt År Nya Möjligheter👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: