Annons:
Etiketterresorsevärdhetervärldsarväventyr
Läst 973 ggr
[JeanetteK]
8/26/14, 4:04 PM

Tack för hjälp med resa!

En del av er kanske minns att jag bad om restips till min väninna. Jag pratade med henne nyligen och hon bad mig tacka er för en massa bra tips. 

Hon tog båten över mellan Umeå - Vasa. De hade stannat ett par dagar i Vasa och shoppat en hel del. Hon hade även ätit "världens godaste pizza" på en pizzeria med italienskt namn (hon mindes inte namnet). Den låg nära vattnet och botten hade varit jättetunn. I Vasa hade de även varit på ett museum - tror det hette Österbottens museum eller liknande?

Sen hade de åkt neråt längs med kusten. De hade en bekants bekant som bodde utanför Närpes där de stannade. Där fanns en magiskt vacker plats där de grillat och tältat. 

De hade även badat i närheten av Björneborg och det var verkligen en vacker strand. 

Hmmm…. det var något mer också innan de åkte över från Åbo sen tillbaka till Sverige. Tyvärr har jag glömt det nu. Men hon tackar i alla fall för alla tips! 🌺

Annons:
[JeanetteK]
8/26/14, 4:07 PM
#1

Här är länk till tråden med tips från er. Roligt att läsa i efterhand nu när jag hört hur nöjd hon är med sin resa!

Magi-cat
8/26/14, 4:08 PM
#2

Åh vad bra att väninnan hade en trevlig resa!🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[JeanetteK]
8/26/14, 4:09 PM
#3

Ja den var verkligen över förväntan tydligen! Hon sa att hon lätt skulle kunna bo i trakterna runt Björneborg! Tydligen jättefint. 👍

Magi-cat
8/26/14, 4:10 PM
#4

Kul att hon fick ett så gott intryck! 🎁


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: