Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Dagens Evenemang Om sajten och ifokus Bilder och videor Finland, allmänt Historia Humor Kultur; musik, film, konst Litteratur Mat och dryck Mumin! Naturen, växter och djur Samhälle och politik Resor, sevärdheter och äventyr Språk Vetenskap och uppfinningar Åland! Övrigt Off Topic
Samhälle och politik

Nokia går i graven....

2014-04-28 11:12 #0 av: Magi-cat

...sägs det...

Vem kunde tro det för några år sedan!

Microsoft köpte ju upp Nokia förra året. Nu kan det hända att även namnet Nokia skrotas.

http://www.mobilio.se/pryl/nu-gar-nokia-gar-i-graven#xtor=AD-500-[mobilio_pryl]-[tf_Nokia_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[ettan]-[24001]

Vad ska Nokia göra nu? Kommer de tillbaka med något nytt? Vad innebär det för Finland och för jobben?

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2014-04-28 11:32 #1 av: Farwuq

Vem kunde tro att Nokia mobiler skulle gå i graven år 2010?

Förskräckt

Jag har flera Nokia 3310 där hemma.

Namnet Nokia blir nog kvar på däck.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2014-05-01 15:44 #2 av: Ians

Nej va trist! De gamla 3310:orna höll bra di!de nya smartphones är inget annat än skräp, känsliga som bara den.

Tacka vet jag nokias lurar de höll för det mesta!

Anmäl
2014-05-01 15:49 #3 av: Magi-cat

#2 Sant! Gamla pålitliga trotjänare! Mobiltelefon

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2014-05-01 21:24 #4 av: Farwuq

Tummen upp

De nya är skräp för darriga fingrar och funkar illa när det är regnigt.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2014-05-01 21:26 #5 av: Magi-cat

...eller i stark sol....GladSol

Anmäl
2014-05-01 21:43 #6 av: Ians

...eller man har "tjocka" fingrar...då kan man skriva lite vad som emellanåt Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.