Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Dagens Evenemang Om sajten och ifokus Bilder och videor Finland, allmänt Historia Humor Kultur; musik, film, konst Litteratur Mat och dryck Mumin! Naturen, växter och djur Samhälle och politik Resor, sevärdheter och äventyr Språk Vetenskap och uppfinningar Åland! Övrigt Off Topic
Mumin!

50 Mumin-lektioner om Livet....

2013-05-25 09:01 #0 av: Magi-cat

Trevlig länk med Muminklokheter - på engelska.

http://www.buzzfeed.com/summeranne/50-lessons-that-moomins-can-teach-you-about-life

The end

and the beginning....

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2013-05-28 23:15 #1 av: [lucke]

Hur lyckades jag missa denna tråd..?Yrar Alltså, Tove´s bilder är så underbara, särskilt de svartvitaHjärta Känner igen mig i bild nr 44Skrattar

Anmäl
2013-05-29 07:15 #2 av: Magi-cat

hehe, undrade just det, lucke....

Fin bild 44 Glad

Håller med om att de är underbara Toves bilder, så mycket stillsamt djup i dem....

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2013-05-29 10:38 #3 av: [lucke]

Jag kan inte se mig mätt på hennes bilder, de är verkligen magiska...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.