Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Dagens Evenemang Om sajten och ifokus Bilder och videor Finland, allmänt Historia Humor Kultur; musik, film, konst Litteratur Mat och dryck Mumin! Naturen, växter och djur Samhälle och politik Resor, sevärdheter och äventyr Språk Vetenskap och uppfinningar Åland! Övrigt Off Topic
Om sajten och ifokus

Önskemål om sajten

2013-04-22 14:14 #0 av: Magi-cat

Nu är Finlandssajten tillbaka i nätverket igen!

Sajtvärd är undertecknad (åtminstone tills vidare) och medarbetare är Candy 123.

Skriv gärna nedan om ni har några önskemål om sajten, tips, råd, frågetecken och annat. 

Känner ni att ni har kunskap inom ett visst område och skulle vilja skriva en artikel, skicka då ett pm till mig.

Och alla är hjärtligt välkomna att skriva i trådarna och starta egna! Hjärta Alla ska känna sig delaktiga i sajten.....

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2013-04-22 14:28 #1 av: Magi-cat

Nu har vi en ny kategori som heter "litteratur",

Där kan ni skriva era favoritböcker och favoritförfattare med anknytning till Finland.

Givetvis hoppas vi på mycket om Mumintrollen! Oskyldig

Hjärta"We do exactly what we would do if this Q never existed. If we're going to be damned, let's be damned for who we really are" (Picard)

Anmäl
2013-04-22 15:09 #2 av: [lucke]

Ok, då skriver jag mina önskemål om kategorier även härGlad: Åland och MuminBlomma

Anmäl
2013-04-22 15:14 #3 av: Magi-cat

Nu har Åland en egen kategori! Glad

Går inte Mumin in under litteratur utan behöver en helt egen? (Jag är mottaglig för argument NördGlad)

Anmäl
2013-04-22 15:18 #4 av: [lucke]

#3 HärligtTummen upp!

Jag skulle gärna se Mumin som en egen kategori. Även om det från början är främst litteratur, så är det så mkt mer: filmer, porslin, samlarsaker, kläder etcGladDessutom lär det väl bli quiz, tävlingar och annat om MuminFörlägen

Anmäl
2013-04-22 15:19 #5 av: Magi-cat

Japp! Vi kör på det! Pokal Muminkategori strax!

Anmäl
2013-04-22 15:20 #6 av: [lucke]

#5 Tackar och bockar!BlommaGlad

Anmäl
2013-04-22 15:21 #7 av: Magi-cat

BlommaTårta#6 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.